Hyra utrymmen i kyrkan? (suomeksi alempana)

Betlehemskyrkan har flera utrymmen för små och stora grupper som vi har möjlighet att hyra ut när de är lediga dagtid, kvällar och veckoslut. . Prislistan finns nedan och mer information kontakta Cata Ekman-Niemi-Kaija, tel. 040 580 3630 eller grankulla(at)metodistkyrkan.fi. OBS! Tyvärr tar vi inte emot bokningar i juli - medlet av augusti. Det går bra att sätta e-post, vi svarar på dem genast efter semestern.

Priser 1.1.2024->:
Hyra församlingssalen för möten:
130€ 3 h/ över 3 h 180€

Hyra församlingssalen för konfirmation, födelsedagar och
andra fester: 180€

Köket har kaffeservis för ca 60 personer och är utrustat med kylskåp och diskmaskin. Kaffe- och vattenkokare finns också + termosar. Vita dukar finns att hyra för 20e/ duk. Det finns 8 avlånga bord (80 cm x 180 cm) och runt varje bord ryms 8 personer. Extra utrymme finns i lilla, vita salen bredvid kyrkan, där ryms ca 20 personer.

Hyra kyrksalen för konserter etc: 220€

Uthyrning av kyrksalen + församlingssalen
För dop 180€ + 130€
För vigsel 280€ + 130€
För begravning 220€ + 130€
Man kan även hyra bara kyrksalen eller både kyrksalen + församlingssalen, ifall kaffeserveringen ska hållas i församlingens utrymmen.

OM DU TRYCKER PÅ DET LILLA FOTOT DÄR UPPE SÅ KAN DU LÄGGA IN BILDER I TEXTEN PÅ UTRYMMENA. Ändra bredd på fotot, om det är 701 kan du pröva med 300 för att få en bra storlek, längden justeras automatiskt. Pröva olika storlekar till du är nöjd. Kolla även på mobilen hur det ser ut.

Vuokraus

infotext